18 Mart 2014 Salı

Spring Is Coming




  Hellooo:) Blogu açtık ama biraz boş bıraktık galiba. Malum bir yandan klinikteki hastalar bir yandan teorik dersler ağır bir şekilde ilerliyor. Ama bu haftasonunu fırsat bilerek birkaç tane kombin yaptım ve hemen çekildim. Sabahtan kapalı ve kasvetli olan havanın güneş açmasıyla fotoğraflarımız daha bir güzel oldu.Ayrıca çeşmedeki bahçede ağacın çiçek açmış olması da bize neşe kattı.
 Bugünkü kombinimde isterseniz sabahtan isterseniz de gece bir yere giderken giyebilceğiniz siyah mini etek ve siyah çorap ikilisini kullandım.Eteğimin yüksek bel olması nedeniyle de üzerine kısa beyaz bir tshirt geçirdim.Renk katsın diye kırmızı ceketimi kombinime ekledim.Umarım beğenirsiniz.Öpücükleeer!


 


 



  

  

  


Tshirt: Bershka
Jacket: H&M
Skirt: River Island
Heels: İnci
Bag: Koton
Sunglasses: Ray-Ban

1 yorum:

  1. Güzel kişilerin güzel işleri ve bir blog uğruna verilen emekler :)) hayırlı olsuuunnn :))

    YanıtlaSil