26 Nisan 2014 Cumartesi

HADİ RIPPED JEANLERE!



Helloooo! Bu sefer bir kombinle değil de bir çalışmayla karşınızdayım.Resimdeki kotum benim için çok özel. Çünkü bu ripped jeanmin yırtma kısımları bana ait:) Uzun zamandır böyle bir kot wishlist'imdeydi.Dolabımı düzenlerken gözüme takılan, uzun zamandır giymediğim Zara'dan aldığım bu kot için neden olmasın dedim ve bir ripped jean için hazırlıklara başladım.Kalem,makas ve cımbızdan başka bir şeye gerek olmayan bu işlem aslında gayet basit.Çok resim çekmiş olmasam da size fotoğraflar üzerinden olabildiğince anlatmaya çalışayım:)



Başlamadan önce kotun nerelerini yırtacağımızı kafamızda belirleyip, koyu renk bir kurşun kalemle çizmemiz lazım.Böylece kafamıza göre orasını burasını kesip olayın sonunda hüsrana uğrayıp,bir kotu çöpe atmış olmayız:)



Benim kotum öncesinde de hafif eskitilmiş görünümdeydi.Ben zaten var olan o yerleri büyütmekle başladım işe.





Bu resimde fotoğrafın rengi biraz garip çıkmış.Ama burdaki gibi önceden belirlediğimiz yerlere makasla bu şekilde kesikler atıyoruz.





 Sonrasında bu fotoğrafta olduğu gibi kestiğimiz yerler arasında kalan kotun ipliklerini cımbız yardımıyla sökmeye başlıyoruz.






Veee çıkan ipliklerimizle birlikte kotumuz hazır.Bu kadar basit:) 
Unutmayın tek uğraştıran yanı kesikleri,yırtmaları nerelere yapacağınızı çok aşırıya kaçmadan kafanızda belirlemek.Ondan sonrası da zaten iplik söküğü gibi geliyoor;)
Bir de benden size ufak bir tüyo; kotunuza zımparayla da eskitilmiş görünümü verebilirsiniz;)

Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder